Webstock, un eveniment pe care nu trebuie să-l mai ratați!

Am început să văd ce înseamnă evenimentele cu greutate din domeniul comunicării în urmă cu 3 ani, când am participat la Gala Romanian PR Awards. Aici am realizat, pentru prima dată, că la o astfel de manifestare poți să înveți mai mult decât în jumătate de an de școală. De atunci nu am mai ratat nicio oportunitate de a participa la acest gen de “lecții practice” și vă asigur că niciodată nu am fost dezamăgit.

Fiind fascinat de latura organizatorică a evenimentelor, încerc să particip la cele de mare anvergură, iar Webstock 2015 se anunța ca un moment important  pentru un domeniu drag mie: online-ul. M-am înscris și bine am făcut pentru că a fost un eveniment de nota 10, chiar dacă pe la ora 12 nu-i dădeam nici măcar nota 7.

O să încep cu problemele care inițial trăgeau în jos de notă:

internetul: în momentul în care unul dintre directorii unei companii de telefonie mobilă ne povestea cum în România netul zbârnâie, în sala cu peste 400 de internauți acesta era la pământ, practic lipsea cu desăvârșire, sau poate că nu l-am prins eu. Trebuie să fiu fair-play și să amintesc că am fost atenționați de organizatori că s-ar putea să fie probleme cu conexiunea și că ar fi bine să avem la noi surse alternative de net;
primii speackeri, care fie au fost nume mari în companii multinaționale încercând să-și facă reclamă, fie au fost persoane cu proiecte “deosebite”, care s-au străduit să stârnească interesul sălii, eșuând însă din dorința de a-și promova excesiv propriile idei.
Cum au reușit însă organizatorii să ajungă în final la nota 10? În primul rând datorită vorbitorilor și discuțiilor care au urmat în partea a doua a zilei, în al doilea rând grație organizării impecabile, plecând de la email-urile de invitație și confirmare, continuând cu locația aleasă, sau cu organizarea primirii și a momentelor de pauză, cu amenajarea sălilor pentru dezbateri…ce mai, PERFECT! De obicei sunt cârcotaș la acest gen de evenimente dar acum chiar trebuie să-l laud pe Manafu!
La capitolul mâncare, cafele, sucuri, ape, vinuri, totul a fost de nota 15 (știu cât de greu este să organizezi așa ceva pentru 400 de persoane). Este clar că nu pentru asta am bătut 250 km și revenind la partea de speakeri, atmosfera a început să se încălzească la discursul lui Cornel Ilie (Vunk) despre industria muzicală românească și modul în care poveștile reușesc să creeze un brand.
A urmat Cabral, care m-a impresionat prin modul în care a început discuția, plecând de la “egosim” și ducând-o departe, departe. Omul are talent, idei bune și merită urmărit!
1-webstock-merglamare.ro_
vodafone-webstockro-merglamare.ro_
vunk-webstock-merglamare.ro_
DSC_2620
DSC_2622
1webstock-merglamare.ro_
Chinezu-webstockro-merglamare.ro_
farmec-webstock-merglamare.ro_
webstock-merglamare.ro_
După pauza de prânz, sala mare s-a transformat în trei săli mai mici, în care organizatorii au gândit șase miniconferințe cu teme extrem de interesante. Am ales o discuție legată de PR, unde Cristina Bazavan alături de mangerii Oxygen PR, DC Communication și directorul de comunicare al Raiffeisen Bank au vorbit despre noile tendințe în domeniu, despre evoluția acestui segment, despre genul de oameni de care au nevoie și mai ales, despre problemele cu care se confruntă. Concluzia, mă aflu pe calea cea bună:)) Fotografii, social media, real time PR! Interesant este faptul că problemele care apar pe acest palier al promovării în cadrul unui bussines mic se regăsesc și la case mult mai mari, fără a exista rețete standard de rezolvare.
3webstockro-jurnaldenavetist
Finalul a fost foarte interesant, cu Chinezu la butoane, The Practice, Golin, Zelist, Prințesa urbană și Buhnici. S-a vorbit deschis, s-au analizat unele probleme ale bloggerilor, rezultând o concluzie clară:  este nevoie de perseverență pentru a transforma un blog într-un brand.
Au fost și premii, la categoria BLOGGING CAMPAIGNS pe locul 1 clasându-se  “Heineken Open Your City” (Heineken & Oxygen PR)! Ca să vezi, chiar una dintre campaniile la care am pus și noi umărul cu câteva articole și fotografii (123)! Este super atunci când brief-ul campaniei se întâlnește cu subiectele dragi bloggerului, de această dată fiind vorba despre promovarea orașului Constanța. Felicitări, Oxygen PR, și la cât mai multe campanii creative!
Felicitări, Manafu, felicitări, Cristian China Birta! 
Stați jos, de la “Jurnal de navetist” și “merglamare.ro” aveți  nota 10!
 
1-webstock-merglamare
 

PS: Echipa bloggerilor constănțeni (ctblogs.ro), împreună cu cea a bloggerilor din Craiova, singurele echipe sosite din provincie, au fost remarcte și salutate public de către organizatori. Din echipa ctblogs.ro au mai făcut parte Cristina, Diana, Maria și Emi, pe care îl felicit pentru faptul că a participat ca voluntar la orgaizarea evenimentului! Vă invit să citiți la ei mai multe detalii.

2 thoughts on “Webstock, un eveniment pe care nu trebuie să-l mai ratați!

  1. De mine a intrebat cineva? :))

    Banuiam eu ca iar pica netul.

  2. De tine personal nu a întrebat nimeni, însă m-am bucurat să aud de la mai mulți despre "constănțeni". Este clar, că de anul trecut, am făcut un pas important!

Leave a Reply to Jurnal Navetist Cancel reply

Name *
Email *
Website

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.